Správa datové schránky

Neztrácejte čas komunikací s úřady a nechejte správu datovky na nás

Mám zájem Mám zájem
Správa datové schránky

Profesionální správu datové schránky využijete, ať už u nás máte virtuální kancelářvirtuální sídlo své společnosti, nebo i když tyto služby nevyužíváte. Prvořadým důvodem bude, že nechcete ztrácet čas starostí o svou datovou schránku, což je taková nezbytná administrativa. Chápeme však, že s největší pravděpodobností chcete, aby vše bylo v pořádku a aby Vám žádná zpráva od úřadů, která Vám do datové schránky bude doručena, neunikla. Proto se na nás neváhejte obrátit.

Co to je datová schránka?

Datová schránka je nástroj určený pro komunikaci s úřady a jinými subjekty veřejné správy. Můžete skrze ni odesílat podání ve formě datových zpráv. A když datovou schránku máte zřízenou, nebudou úřady a další subjekty zase posílat písemnosti poštou, ale pošlou svá sdělení přímo do Vaší datové schránky, tedy elektronicky. Doručování je tak bezpečnější v tom smyslu, že nehrozí ztráta zásilky nebo dokonce její nedoručení z důvodu chyby či nespolehlivosti fyzické osoby – doručovatele nebo kurýra.

Na druhou stranu se zde uplatní určitá pravidla pro doručování do datové schránky, která mohou být v některých případech tak trochu takticky nevýhodná (například když potřebujete zásilku převzít co nejpozději). Když se totiž do své datové schránky přihlásíte, má to určité procesní důsledky z hlediska doručování a následných lhůt a jejich běhu). Po stanovené době je však jakákoli zpráva samozřejmě považována za přijatou i bez toho, že by se někdo do datové schránky přihlásil a se zprávou se seznámil. Toto je nutné, protože jinak by úřady mnohdy nemohly efektivně doručovat své zprávy. Platí tedy, že mít datovou schránku a přitom ji pravidelně nekontrolovat, to není dobrý nápad.

Nechejte správu datové schránky na nás!

Chtěli byste tedy mít svou datovou schránku, ale bez výše nastíněných starostí? Samozřejmě to možné je! O správu Vaší datové schránky se totiž umíme dobře postarat. Stejně jako Vaší společnosti zajistíme virtuální sídlo, obsluhu telefonních hovorů a přebírání listovních zásilek, postaráme se i o kontakt skrze datovou schránku. Nenastanou tak prodlevy s odpovídáním na zprávy od veřejné správy a Vy zároveň budete o všem informováni. Rádi pro Vás zajistíme kompletní a profesionální servis. Pravidelně budeme Vaši datovou schránku kontrolovat a zprávy pro Vás vyzvedávat. Na naše služby je spoleh – dáváme si záležet na tom, abyste si s těmito ryze provozními aktivitami nemuseli dělat hlavu.

A pokud se o svou schránku staráte nebo na to třeba máte své lidi, jsme Vám k dispozici i v případě, že potřebujete jet na delší dobu do zahraničí nebo třeba na dovolenou. O Vaši datovou schránku se totiž budeme klidně starat i jen dočasně, během nepřítomnosti Vaší nebo Vašeho zaměstnance, který se o ni obvykle stará. Pravidelně ji zkontrolujeme, a pokud se v ní objeví něco zásadního, budeme Vás neprodleně informovat. Budete tak moci být v klidu, protože o všem, co by bylo zásadní, se od nás dozvíte včas.

A nyní již jen vyplnit formulář a máte vyřízeno!

Kontaktní informace

Napište nám a my se Vám
ozveme do 24 hodin.

Tuto stránku chrání služba reCAPTCHA a vztahují se na ni Zásady ochrany soukromíSmluvní podmínky společnosti Google.

Další služby pro Vaše úspěšné podnikání


Změny ve společnostech
Změny ve společnostech

Potřebujete změnit adresu sídla, upravit společenskou smlouvu, převést podíl ve firmě nebo ji úplně zlikvidovat? Obraťte se na nás, rádi pomůžeme.

Uspořádání valné hromady
Uspořádání valné hromady

Nemáte čas na pořádání valné hromady ve své firmě a nechcete to už dále odkládat? Kontaktujte nás, pomůžeme Vám s uspořádáním a organizací.

Čísla, která se mění správným směrem

11 500+ Založených a prodaných společností
24 000+ Poskytnutých sídel společnosti
13 Let naší historie