Junior účetní

Máš chuť proniknout do světa účetnictví? Přidej se k nám!

Chci vědět víc Chci vědět víc
Junior účetní

Jako firma Jake&James Accounting vedeme klientům účetnictví už od roku 2011. Naším hlavním cílem je se postarat o klienty od samotného založení firmy, poskytování sídel, přes běžný provoz až po zakládání dceřiných společností. Aktuálně máme příležitost pro někoho šikovného na pozici junior účetní.

Jake&James tým
  • Láká Tě proniknout více do účetnictví a poznat všechny procesy/postupy od A do Z?
  • Máš rád/a čísla, přesnost a klid na svou práci?
  • Umíš si svou práci dobře zorganizovat?
  • Máš rád/a, když práce odsýpá a je hotová správně a v termínu?

Pokud ano, hledáme právě tebe!

Co tě čeká a jaký bude tvůj výsledek práce?

Budeš se podílet na zpracování administrativní agendy malých klientů, ale také větších společností – například zadávání faktur přijatých/vydaných a pokladních dokladů, účtování bankovních výpisů. Budeš asistovat při řešení dalších ad-hoc událostí spadajících do činnosti finančních účetních a na denní bázi komunikovat s klienty a jejich zaměstnanci, přičemž vždy Ti bude k dispozici zkušenější kolega/yně.

Výsledkem tvojí práce tedy bude:

  • zaúčtované přidělené společnosti na měsíční bázi;
  • zaúčtované přidělené agendy v rámci výpomoci;
  • připravené podklady pro další využití (např. pro tvorbu reportů nebo různá přiznání apod.);
  • vyřešené jednorázové či opakující se výpomoci.

Co k tomu potřebuješ?

  • máš alespoň SŠ vzdělání;
  • máš vynikající komunikační a koordinační dovednosti a schopnost improvizace;
  • máš výbornou češtinu a alespoň mírně pokročilou angličtinu;
  • analytické myšlení (selský rozum, kandidát nesmí mít nechuť k číslům a fakturám);
  • ovládáš základní užívání MS Office (Excel, Outlook, Word).

Předchozí zkušenost z financí a účetnictví nejsou podmínkou, rádi Tě vše naučíme.

Proč pracovat právě u nás?

  • Pomáháme si. Když budeš potřebovat poradit, vždy budeš mít za kým přijít ohledně konzultace. Pod křídla si Tě vezme zkušený konzultant, který Tě vše naučí.
  • Fungujeme na přátelské úrovni, protože jsme malý tým.
  • Naši klienti jsou spolehliví a je s nimi dobrá komunikace.

Benefity

  • Vzdělávací kurzy, školení
  • Rozjezd zcela nového projektu
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Zdravotní volno/sickdays
  • Možnost občasné práce z domova
  • Manažerský motivační program
  • Možnost si napracovat hodiny
  • Individuální rozvržení pracovní doby
  • Firemní akce
  • Bonusy/prémie
  • Individuální rozpočet na osobnostní růst
  • Vyhrazený čas na inovace
  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • Profesní/osobní kouč
  • Příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • Vlastní organizace náplně práce
  • Dog-friendly office

Chceš se do toho pustit s námi?


Super, už se těšíme! Vyplň formulář níže a přilož svůj životopis. Komunikovat s Tebou bude ředitel Jakub, kterého potkáš i na pohovoru.

Kontaktní informace

Napiš nám a my se ti
ozveme do 24 hodin.

Přílohy
+ Nahrát přílohu
Tuto stránku chrání služba reCAPTCHA a vztahují se na ni Zásady ochrany soukromí a Smluvní podmínky společnosti Google.

Čísla, která se mění správným směrem

520+ Klientů, kterým vedeme účetnictví
11 500+ Zpracovaných dokladů měsíčně
13 Let naší historie