Junior účetní
Máš chuť proniknout do světa účetnictví? Přidej se k nám!
Chci vědět víc Chci vědět vícJako firma Jake&James Accounting vedeme klientům účetnictví už od roku 2011. Naším hlavním cílem je se postarat o klienty od samotného založení firmy, poskytování sídel, přes běžný provoz až po zakládání dceřiných společností. Aktuálně máme příležitost pro někoho šikovného na pozici junior účetní.
- Láká Tě proniknout více do účetnictví a poznat všechny procesy/postupy od A do Z?
- Máš rád/a čísla, přesnost a klid na svou práci?
- Umíš si svou práci dobře zorganizovat?
- Máš rád/a, když práce odsýpá a je hotová správně a v termínu?
Pokud ano, hledáme právě tebe!
Co tě čeká a jaký bude tvůj výsledek práce?
Budeš se podílet na zpracování administrativní agendy malých klientů, ale také větších společností – například zadávání faktur přijatých/vydaných a pokladních dokladů, účtování bankovních výpisů. Budeš asistovat při řešení dalších ad-hoc událostí spadajících do činnosti finančních účetních a na denní bázi komunikovat s klienty a jejich zaměstnanci, přičemž vždy Ti bude k dispozici zkušenější kolega/yně.
Výsledkem tvojí práce tedy bude:
- zaúčtované přidělené společnosti na měsíční bázi;
- zaúčtované přidělené agendy v rámci výpomoci;
- připravené podklady pro další využití (např. pro tvorbu reportů nebo různá přiznání apod.);
- vyřešené jednorázové či opakující se výpomoci.
Co k tomu potřebuješ?
- máš alespoň SŠ vzdělání;
- máš vynikající komunikační a koordinační dovednosti a schopnost improvizace;
- máš výbornou češtinu a alespoň mírně pokročilou angličtinu;
- analytické myšlení (selský rozum, kandidát nesmí mít nechuť k číslům a fakturám);
- ovládáš základní užívání MS Office (Excel, Outlook, Word).
Předchozí zkušenost z financí a účetnictví nejsou podmínkou, rádi Tě vše naučíme.
Proč pracovat právě u nás?
- Pomáháme si. Když budeš potřebovat poradit, vždy budeš mít za kým přijít ohledně konzultace. Pod křídla si Tě vezme zkušený konzultant, který Tě vše naučí.
- Fungujeme na přátelské úrovni, protože jsme malý tým.
- Naši klienti jsou spolehliví a je s nimi dobrá komunikace.
Benefity
- Vzdělávací kurzy, školení
- Rozjezd zcela nového projektu
- Stravenky/příspěvek na stravování
- Zdravotní volno/sickdays
- Možnost občasné práce z domova
- Manažerský motivační program
- Možnost si napracovat hodiny
- Individuální rozvržení pracovní doby
- Firemní akce
- Bonusy/prémie
- Individuální rozpočet na osobnostní růst
- Vyhrazený čas na inovace
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby
- Profesní/osobní kouč
- Příspěvek na penzijní/životní připojištění
- Vlastní organizace náplně práce
- Dog-friendly office
Chceš se do toho pustit s námi?
Super, už se těšíme! Vyplň formulář níže a přilož svůj životopis. Komunikovat s Tebou bude ředitel Jakub, kterého potkáš i na pohovoru.
Napiš nám a my se ti
ozveme do 24 hodin.