Ať už podnikáte z Čech nebo z Moravy, vlastnit virtuální kancelář v Brně nese řadu výhod.
Sídlo firmy v Brně je reprezentativní a navíc Vám šetří čas i peníze! Proč platit pronájem kanceláře, když ji vlastně nepotřebujete?
Výhody kanceláře Brno
S naším virtuálním sídlem v Brně získáte:
souhlas vlastníka nemovitosti o sídle právnické osoby,
bezplatné využívání kancelářských prostor pro jednání v případě potřeby,
A to není vše, co Vám virtuální sídlo přinese! Mezi další benefity patří:
práce z domova (klidně i několik set kilometrů vzdáleného), přičemž sídlit budete v centru velkoměsta,
ušetříte peníze za pronájem drahých kancelářských prostor, které stejně nevyužijete,
výrazně nižší pravděpodobnost kontrol z finančního úřadu.
Virtuální sídlo firmy
Virtuální sídlo je adresa, na které Vaše firma oficiálně sídlí a je také uvedena v obchodním rejstříku, ve skutečnosti na ní ale nemá provozovnu a na této adrese se fyzicky nevyskytujete. Virtuální adresa Vám slouží jako prostředník při komunikaci s úřady a klienty – a tak můžete svou firmu řídit a vést přímo z Vašeho obýváku.
Potřebujete nové sídlo pro svou firmu a vybrali jste si z naší nabídky? Vyřídíme za Vás i změnu v obchodním rejstříku. Zakládáte novou společnost a chybí Vám adresa sídla? Ozvěte se, vše rychle vyřešíme a obratem zašleme souhlas s umístěním sídla.
V případě, že sháníte virtuální sídlo jako živnostník, více informací o této možnosti najdete na stránce virtuálních kanceláří pro OSVČ.
V České republice jsou v současné době skoro dva miliony osob samostatně výdělečně činných (OSVČ). Kolik z nich ale skutečně podniká a kdo má živnostenský list pouze naoko? Projděte si hlavní znaky tzv. švarcsystému a…
Zatímco velká novela zákona o účetnictví ještě neprošla finálním schválením, chystají se průběžně menší změny. V rámci tzv. malé novely, která by měla platit od 1. ledna 2026, dojde ke zvýšení limitů pro povinný audit…
Stávající účetní pravidla vychází z legislativy, která vznikla v roce 1991. Byť proběhla celá řada novelizací samotného zákona i souvisejících prováděcích vyhlášek, na současnou ekonomickou realitu už mnohdy nestačí.…
Elektronický podpis funguje jako digitální občanský průkaz. Dokáže ověřit Vaši totožnost, zajistit právní závaznost dokumentů a ochránit digitální dokumenty před paděláním. Pro podnikatele představuje úsporu času,…
Novela zákoníku práce má výrazně zvýšit flexibilitu pracovněprávních vztahů – rychlejší výpovědi, delší zkušební doby, pružnější zaměstnávání pracovníků na rodičovské dovolené nebo mladistvých od 14 let. Přečtěte si,…
Chystáte se ukončit svou činnost OSVČ a zrušit IČO? Přečtěte si návod, jak zrušit živnostenské oprávnění. Poradíme Vám, na co si dát pozor, co všechno zařídit a kterým úřadům oznámit, že s podnikáním končíte.
Rozdíl…
Potřebujete si dát od podnikání pauzu, ať už kvůli jiné práci, nebo třeba změně priorit? Není nutné živnost rovnou rušit. Mnohem praktičtější je její dočasné přerušení. Až budete chtít znovu začít, stačí ji obnovit a…
Nový projekt JMHZ – Jednotné měsíční hlášení zaměstnavatele – má za cíl výrazně zjednodušit administrativní povinnosti firem vůči státu. Namísto několika různých formulářů bude stačit jediné elektronické podání…
Podnikatelské pojištění představuje důležitou ochranu před nečekanými situacemi a jejich následky, které mohou ovlivnit Vaši finanční stabilitu. Ať už provozujete malou živnost nebo větší společnost, správně nastavené…