Jak funguje pošta u virtuálního sídla?

Jak funguje pošta u virtuálního sídla?

Virtuální kancelář pro firmu na adrese v centru Prahy nebo Brna – to zní skvěle. Jak se ale dostanete k firemní korespondenci, když bydlíte jinde? Abyste byli v obraze, popsali jsme poštovní servis, který je součástí každého virtuálního sídla z naší nabídky.

Virtuální sídlo firmy není jen adresa v obchodním rejstříku

První krok k tomu, abyste se už nikdy nemuseli přehrabovat horou dopisů, je mít virtuální sídlo. Je spousta výhod, které takové sídlo přináší. Mezi ty hlavní patří ochrana soukromí, zvýšení prestiže Vaší firmy a zkrouhnutí administrativy na minimum, protože se už nemusíte starat o poštu.

Neřešíte ani další úkony spojené s novou adresou – změnu adresy v obchodním rejstříku vyřídíme za Vás, společnost označíme na budově, vystavíme souhlas s umístěním sídla, přebereme veškerou korespondenci a dáme Vám o ní vědět e-mailem, a pokud máte důležité jednání s úřady, můžete si pronajmout konferenční místnost. To vše získáte ke každému virtuálnímu sídlu zdarma.

Jak funguje poštovní servis?

Většina firem i institucí se čím dál víc spoléhá na elektronickou komunikaci. To je rozhodně krok správným směrem, ale papírovým dopisům ještě stále neodzvonilo. Na adrese virtuálního sídla se fyzicky nenacházíte, a proto se o Vaše dopisy staráme my.

Přijetí pošty

Na všech adresách virtuálních sídel pravidelně vyzvedáváme poštu a hromadně ji zpracujeme v naší pražské kanceláři na Revoluční. Když při třídění narazíme na Vaše jméno nebo na název Vaší společnosti, naskenujeme obálku nebo výzvu a pošleme Vám ji e-mailem ve formátu pdf. Avízo o přijaté poště je v ceně Vašeho virtuálního sídla a nic za něj neplatíte.

Zpracování pošty

Firemní korespondence se v zásadě dělí na dva typy – obyčejné psaní a doporučený dopis.

Obyčejné psaní máme fyzicky v ruce, protože ho Česká pošta hodí do schránky. Vy e-mailem dostanete sken obálky a rozhodnete se, co s ním:

  1. Poštu Vám přepošleme na vybranou adresu.
  2. Poštu otevřeme, celý obsah naskenujeme a v pdf pošleme na Váš e-mail.
  3. Poštu skartujeme, protože ji nepotřebujete.
  4. Poštu si vyzvednete osobně u nás v kanceláři na Revoluční, a my Vám mezitím nabídneme kávu.

Doporučený dopis nebo psaní do vlastních rukou si můžete vyzvednout pouze Vy sami. V tomto případě ve schránce najdeme jenom výzvu k vyzvednutí, tu Vám naskenujeme a pošleme e-mailem. Pak už je jen na Vás, jestli si pro dopis zajdete na uvedenou pobočku České pošty nebo si dopis necháte přeposlat jinam. To už ale musíte řešit přímo s Českou poštou, nejlépe přes online rozhraní. Skvělé je, že pro vyzvednutí nepotřebujete výzvu, která byla ve schránce. Stačí Vám doklad totožnosti.

Kolik času Vám poštovní servis ušetří?

Za poslední rok jsme zpracovali průměrně 2 293 dopisů měsíčně. Pokud zpracování jednoho psaní zabere 5 minut, pak svým klientům každý měsíc šetříme 191 hodin práce. Jasně, firma obvykle nedostává stovky dopisů měsíčně, ale vyřízení každého jednotlivého psaní zabere pár minut a za delší dobu se to nasčítá. Za rok třeba zjistíte, že jste se mohli věnovat svému podnikání o pár dní déle.

Chcete také šetřit svůj čas, pustit poštu z hlavy a mít sídlo na atraktivní adrese v Praze nebo Brně? Vyberte si jedno z našich virtuálních sídel a nechejte každodenní starosti na nás.


Máte dotaz ohledně virtuálních sídel nebo zpracování firemní pošty? Napište nám!


Kontaktní informace

Napište nám a my se Vám
ozveme do 24 hodin.

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.   Další informace